1 Mart 2012 Perşembe

18 Yaşıma Şiir

Güzel yaşım, on sekizim, tayım , ceylanım,
Baban, en büyük kahramanın olduğundan,
Baban gibi bir kahraman bulmaya çalışıyorsun, yok ki…
Aşk her şeye değer, hallederim sanıyorsun,
Aşkın eşi, eşiti yok ki…
Kendi aşkını, en büyük aşk görüyorsun….
Aşkın çeşiti yok ki…
Son söz hep senin olsun istiyorsun,
Bu her zaman mümkün değil ki…
En büyük heyecanlar, konuşurken değil,
 Suskunken doruğa ulaşır .
Daha öğrenmedin ki …
Kulak ver doğaya  , dinle bir ,
Günbatımına bak , gurubu izle
 Karın yağışını, ırmakların akışını bir duy…
Suskunlukta  dinlediğin seslere kulak verirsen eğer,
Mucizeler kapısından girebilir,
 Aşkın bir mucize olmadığını anlayabilirsin…
Herkesi sevmeye çalışırken, kendini unutuyorsun,
Senin de bir eşin benzerin yok ki…
                                                                            gizlikoza

2 yorum:

  1. Şiirlerini, yazılarını çok severek okuyorum her seferinde... Keşke daha çok yazsan daha çok okuyabilme şansım olabilse... Bencillik mi bilemem ama istiyorum işte ( : Şiire dair bir düşüncemi de paylaşmak isterim. Aşkın muhteviyatında mucizenin de olduğunu bu yaşımda bile düşünüyorum ( :

    YanıtlaSil
  2. Keşke daha fazla yazabilsem değil mi:) Biraz ihmal ettim yazmayı bu aralar mail kutuma yorum düşünce anladım. Aşk bir mucize midir, evet öyledir. Ve zaten insanların mucizeye hep ihtiyaçları olmuştur. Her yaşta:)

    YanıtlaSil