3 Mart 2012 Cumartesi

Aşk Sandığım Duygu KORKUYMUŞ !

     Aşk sanıyordum başta ... Ve garipsiyordum . Olacak şey değildi zaten . Olmayacağı baştan belliydi de yüreğine söz geçiremiyor sanıyordum işte . Hoş zaten ,  AŞK , olacak şeylerin toplamı  hiç olmamıştır gözümde , öyle olsa Leyla Kerem ' in , Şirin Ferhat ' ın olurdu değil mi ? Bir tür kavuşamamaktır aşkın kendisi zaten , kavuşulduğu anda biter... Dönüşür işte başka bir duyguya , belki saygın hale dönüşür , adına '' sevgi '' derler , belki de yan yana kalabilme becerisine dönüşür , şarap tadında saygın bir ilişkiye ... Neyse ...
    Bizimki bir başka garipti zaten . Bir yıldır evimizin üyesi olan Buji . Kedim benim . Bir sabah arabama bindiğimde miyavladı derinlerden , durdurdum arabayı , sağına soluna baktım yok . Demek ki dışarıdan geliyor ses dedim , duymadım bir daha . Akşam eve tam yakınlaştığımda yine aynı ses '' miyavvv , mauvvv '' , ama incecik , ipincecik bir ses. Bakınıyorum yok , bir kaç kişiye anlattım caddeden geçen yine bulamadık , otoparkta kaldı o gece . Sabah ,  aaaa , yine orada o ses .
     Araba servise gitti , lifte kaldırılınca bir bakıyorlar ki taaa direksiyon boşluğunda minnacık bir kedi . Telefon açıldı bana , beyaz bir kedi dediler , '' getirin bana onu '' dedim . Şapşal , ürkek bir şey ya , ayakkabı kutusuna koymuşlar , süt vermişler ,  içmemiş orada . Akıllı kedicigim benim , bebek kedileri süt hasta edermiş zaten . 
    Eve gelir gelmez su koydum bir fincan tabağına , şıpır fırış içti , bir teşekkür bakışı attı bana , aşık oldum o an .

İşte bu bebek halleri kediiciğimin :))

- Adın senin Buji , dedim 
-Uıkk,  diye bi memnuniyet sesi çıkardı guruldar gibi .
Veterinere götürdüm , iç - dış parazit ilaçları aşılar filan derken eve geldik . Şapşal adam bana demedi ki kediler yıkanmayı sevmez diye . Ben seviyorum ya , sandım o da sever , ne de olsa kedi benim :)) Sevdi yaa , sevdi canım benim . Bööyle bileklerimi tuttu ,  kendi (  ince telli saçlar için ) şampuanımla bi güzel yıkadım onu . Anneee , ölecek gibi titriyor bu yavrucagız , saç kurutma maekinesini aldım elime , ılık da yaptım , ev bağırıyor bana olmazz olmaz diye ama böyle de ölecek gibi ıslak halde titremesi daha fena :((  İçinden kimbilir '' Öleeydiiim , öleydim de kendi akılsızlığımdan öleydim , bu kadın iyi görünümlü kötülerden , öldürecek beni '' dedi mi bilmiyorum . Dediyse de unutmuştur , şimdi o da bana bayılıyor , bensiz yapamıyor .
   Ve işte aylardan geçen ay :)))) 
Benim Bujim her sabah saat 9 civarında telaşla mutfak penceresinin kenarına koşuyor , bir telaş bir telaş anlatamam . Erkek kedi değil de erkek insan olsa ( bu nasıl laf yaa , başka nasıl denir ki ama ) , parfümü boca edecek , giyecek kanvas pantolonunu , Oxford mavi gömleğini , ayağında George Hogg ' un meşhur church ayakkabıları , dersin ki kız tavlamaya gidiyor , öylesine heyecanlı işte . Dur yavrum , noluyor , az kalsın basacaktım kuyruğuna desem nafile duymuyor beni. Camın kenarına dayıyor burnunu , maauuw muuww :)))


   ( Rahat durmuyor ki net çıksın fotografı )

         ( Nasıl bir inceleme bu kızı yaaa )

     (  Ve karşı apartmanda O ... )

Kargası , aşkı . İsmini  Karla koydum  kızın . Az değil o , böyle gagası ileri doğru , bakmıyormuş  gibi bir yan yan bakışı var , bizim şapşal çıldırıyor , tepiniyor ! Oğlum dur, olmaz bu iş diyen eski nesil kaynana da olmak istemiyorum , ama , kendi görsün anlasın desem , oluru yok ! İmkansız . Günler ay oldu , hala aynı rutin dönüyor aralarında . Sabahları hep aynı saatlerde geliyordu  , günler geçtikçe ikiye çıktı gelişi kızın . Zaten hep kızlar ayartır , bizimki de ağzı açık ööööyle !!! Şapşal şapşal ...
    Kıskanıyor muyum , evet bazen , itiraf ediyorum evet , çok kıskanıyorum hem de . Sadece bana hayran olsun , sadece beni sevsin .
  Geçenlerde bir gün mutfağa girdim kahve yapıcam kendime , ne göreyim ! Benim Bujim mutfak masasının altına sinmiş tuhaf sesler çıkarıyor , sandalyenin dört bacağı arasında kımıldamadan duruyor . Bir tuhaf bakıyor gözleri , sanki saklanıyormuş da benim gelişimle ortaya çıkmış varlığı gibi .Başıyla minnacık bir uzanıyor dışarı , yukarıya yukarıya bakıyor , aaaa , Karla karşıya tünemiş yine . Aynı yan gözle bakmalar buna . Vallahi bu aşk değil , bizimki bayağı korkuyor . Kız gidiyor , bizimki çıkıyor dışarı . Yeni anladım ben !  Şşşştt Karga kışştt . Gitti oğlum , gel yanıma , gel kollarıma . Ben biliyorum ne yapacağımı !!! Bostan korkuluğu yapıcam çubuk mubuk ne bulursam , asıcam pencere kenarına !!! Hşırtt  hışırtt naylon poşetleri de bağlıcam kollarına . Görür o !!!

                                                                                                       gizlikoza 


3 yorum:

  1. kediye aşık olayım dedim baktım tırnaklarını çıkarıyon sen ben de yazıya aşık oldum. ben 2 s li biri olmadığım gibi 3 vakte kadar yazılarını paylaşmazsan imzasız mektup gönderecek kişi de değilim.

    YanıtlaSil
  2. :)) şey sizi bir yerden tanıyor gibiyim çok seeeli arkadaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden tanıcan ki beni tanımazsın ben o değilim hatta tek s lisi bile değilim :)

      ayrıca şu kodu kaldır çok sıkıcı

      Sil