29 Mart 2012 Perşembe

Sen İstersen

  Sen istersen bakma bana . Sevmedim bakışlarını ...   
Okumayı yeni öğrenmiş bir çocuk gibi , heceleme beni .
Gözlerimde okuma içimi . Bakma , bakma bana biraz ...
 Sen istersen durma burda  . Çözme dizlerimin bağını
 Biraz daha kalsan , biraz daha dursan çözecekmiş gibi duruyorsun içimi .
 Durma durma , git biraz .
Sen , sen var ya , sen istersen duyma bunu
 Duyma da bir an önce git buralardan .
Aç müziği sonuna kadar , kendi şarkılarını dinle sen , bugün içim melankolik .
Sen istersen okuma bunu . Bugün neşe saçmıyorum ...
 Bugünlük oyala kendini , gez dolaş dışarılarda .
 Gün güzel , kuşlar kanat çırpıyor , havaya çiçek kokuları karışıyor , gez biraz .
Sen istersen sevme bugün . Sevme bugün , günü değil diyorum .  
 Sen aslında git biraz , ben kendime gelirim .
Evet evet ,  git biraz ,
Ben sana sonra gelirim ...
                                                                                  TırTıl 


Ve sen , istersen dinleme bunu ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder