23 Mayıs 2012 Çarşamba

Adamın İyisi

 Durduk yerde öyle bir başlık attım ki , sonunu getiremicem  iyi mi . Kaldım dumursu dumursu işte . Yazacaklarımın da aklımda sıraya girmesi yok mu , tam geçmişim klavyeye . Dağılın , istediğim yerden başlıcam , istediğim dala konucam diyesim var .
   Konu şu ;
Şimdi iş yerinde , evde , okulda farketmez . Ne zaman yemek vakti gelse ve bir kaç kişi olunsa , '' ne yesek '' te tıkanıyoruz .
'' Ya bi pizza söyleyelim'' ciler var en başta , pizzanın yanına da ayran diyecekler diye ödüm kopuyor , iyice soğucam biliyorum kendimi . Bi minnacık kredi vermişim kendisine zaten her kimse , o da gidecek ! O zaman lahmacun iste tam olsun , kok soğansı soğansı dimi !
  Hamburgecilere iyice sinir oluyorum , özellikle iş yerinde ise . Ham ham ısır böööyle , aç bir karış ağzını karşımda ! Bir üşenmedir tutturulmuş , her yer restoran doluyken etrafta . Hoş , birlikte gidilecekse fikir ayrılıklarını da hesaba katmak lazım . O bir yana çekiştirir , diğeri bir yana .
Heh , gelelim sadede . Bir erkek , ne yemek istediğiyle de ölçülür . Kebabçı adamlar , genellikle gömlek yakalarını da çok kapamazlar . Bir iyi yanı mertlikleri dicem ama , onlarında racon kesme huyları var , '' hesabı biz öderiz gardaş '' misali . Kebap biter , çay da içilir hatta , öğle yemeği ise tabii , akşam garanti ocak başı yerlerdir favorileri beyefendilerin . Evlenilir mi onlarla ? Valla bilemem , bazıları sert sever :)))
    Pizzacılar , eğer gerçek pizza seviyorlarsa , beğenmezler öyle Domino's Momino's , bas bayağı Italyan şeflerin elinden incecik pizza nerede yenir bilirler . Bir kırmızı şarap eşliğinde hem de . İyidir bu adamlar , naiftirler . Çıtkırıldım olmamalarına dikkat etmek lazım , hafif efemine bir durumdur ve hiç çekilmezler . İş adamı yeni nesil tipi çoktur aralarında , temiz giyinirler , çoraplarına kadar kalite buradayım der . İyi baba olurlar , abartabilir , siz hamileyken o da hamile gibi işin iyice vıcığı  cıcığına girerler . Babaysan baba gibi ol be , ne o öyle . Doğurucaz işte , vakti gelsin !
   '' Maksat doymak değil mi ya , en yakın yerde yiyelim gelelim'' diyenlerden uzak durun . Yemeğini yer uyur televizyon karşısında onlar ! Zıbarmak misali . Horlayan grup bunlardır , yer uyur .
 Ne ? Nee ? Çok mu kategori meraklısıyım ben ? Hiç bile ! Ne yediği adamın , nereye götürdüğü önemlidir . Giyimlerine kadar da benzeşir halleri . İnanmıyorsanız bi inceleyin , gelin anlatın . Bekliyorum :)

9 yorum:

  1. Alemsın tırtılım, bende senin kafa tutan yazılarını seviyorum.
    Şimdi öyle bir yazmışsın ki, kemküm durumlarındayım:)
    bu durumda; kuru fasulye-pilav ikilisinden arkanıza bakmadan kacın demekten baska birşey kalmamış bana....

    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yemedim yedirdim , giymedim giydirdim gardaş , elde var sıfır, beğendiremedik kendimizi

    YanıtlaSil
  3. Kelebekim , benim uç uç halim , ben senin her halini seviyorum mjuxxx :)) Yok yok , kuru fasülye pilav evcil adamın işidir kaçmayın yaa yazık :))
    Eeee Adsız , adını koymadığın müddetçe kadını ilişkide tutamazsın söölim :)
    Ahhh , seninsevgin ahh nerdesiniz siz , sizi nasıl özledim(k) Tahmin edemezsiniz . Size kırgınım ben ama , yeri geldi karavanaya yeri geldi yımırtaya talim ettiniz gıkınız çıkmadı da :((( ne bu şimdi minnacık bir rüzgarda savrulup gittiniz .Bende kabahat , yapsana vitaminli vitaminli yemekleri , kulağı uzadı çekilmekten gitmedi de kapı aralığından sızan esintide gitti .Üçe kadar sayıyorum ! ÜÇ !

    YanıtlaSil
  4. ben şeyim, yorumdan tanırsın artık

    ben öyle yemek için saatlerini ayıran erkek sevmem bi kere. yemeye saatlerini ayıran adam bencil olur keyif düşkünü olur. "yiyelim bi yerde gitsin" diyenleri tercih ederim. Ama kebapçıysa bıyıklı olmamalı asla, kebap yiyene katlansam da ikisi bir arada katlanılmaz. Pizzacı adamın da göbeği olmamalı ama şarap, pizza falan olur illa olmayanı yoksa bu tipide almayayım. Bir tip var ki unuttuğun için kınıyorum seni rakı-balık erkeği, rakıyı sevmem ama kadın olsun erkek olsun bu ikiliyi sevenlere sempatim vardır. ben aslında sebzeci erkek severim, ama sebze seven erkekler numunelik olarak inceleme altına alındığından kullanım dışılar :P

    YanıtlaSil
  5. Hmm , tanıdım tabii :) Öğle yemeklerine saatlerini ayırmayan adamsın sen . Akşam rakı içen adam sohbeti de sever , iyi adamdır ben de severim . Ben de kendimi epey bi kınadım rakı-balık için ama , sanırım şeyden oldu bu :) , ben öğle yemeğine konuşlanmışıtım , akşam için çok seçenek var adamın iyisini tanımaya bilmeye . Çok sebzeci erkeği ben sevmem galiba ne o öyle kuzu gibi , et olacak et :D Tanıdım mı ? :)

    YanıtlaSil
  6. E rakı içmeyecekseniz neden balık restoranına gidiyorsunuz ki seninsevgin , alın biranızı , bir kaç fıstık elinize sonra , deniz kenarında bi bank bile yeter :)) Adsız yorumcum cinsiyeti hakkında bir iz vermemiş ki , nasıl o kanıya vardınız ben de bunu anlamadım :) . Hem , siz sebepsiz gidişinizi anlatın bakalım bi , dönün artık .

    YanıtlaSil
  7. İlk yorum yazımın yayınlama aşamasında sorun oldugundan dolayı yazmış olduğum aynı yaklaşımdaki 2. yorumum manasız oldu gibi. Silmeyi sevmediğimden ...

    YanıtlaSil
  8. Hmm , ilk Adsız farklı bir arkadaş ve ben tanımıyorum . Diğer Adsız başka birisi , tanıdığım benim . Yani size Adsız ama bana AdıVar:)

    YanıtlaSil
  9. Tanımadın işte, adam diilim ben, yani öyle değil... şey ..erkek diilim. Erkek olsam niye yemeğe göre adam seçiyim ki? Sen de tanımadın beni isim söylemedikçe de inanmıcam tanıdığına. Sebzeci erkek yumuşak huyludur ama hamurlu yiyecek sevenler gibi de değildir böyle başkadır onlar her eve lazım yani, gerçi ben hiç rastlamadım :)

    YanıtlaSil