9 Mayıs 2012 Çarşamba

Su Duydu Sadece




                                           Ben bu gece ağladım .
    Bana böyle oluyor . Hiçbir aksilik tek başına aksileşmiyor bana . Hepsi  yan yana , üst üste geliyor ve hücum ediyorlar sanki . Birini savuşturuyorum .  Birine aldırmaz görünüyorum .  Bir başkasını da hallederim sanıyorum . Hele bir de işin içinde , benden başka etkilenecek , benden  daha önemli insanlar varsa ve çabalarım da sonuçsuz kalmışsa , bana bir güç geliyor , bir güç geliyor , bir enerji  , daha da fazla uğraşıyorum aksilikleri bertaraf etmeye .  Olmuyor bazen işte , ne yapsan ııh .
    Öyle bir ağlamak geldi ki hem de , durduk yerde , herkesin içinde de ağlanmaz ki öyle . Gözlerimin dolduğunu anladığımda , hani olur ya , bir bahane bulmak ister canı insanın , bir sözden etkilenmek gibi … Bir müzikten , filmin bir sahnesinden gibi … Yoktu hiç biri . Ne bir müzik ne bir konuşma ne de bir söz . Hiç biri yoktu , tutunayım da ‘’ gözlerim doldu ‘’ diyeyim . Bütün sözler , bütün ezgiler , dokunaklı her şey , her şey benim içimdeydi . Söylenmemiş  ve hiçbir zaman da söyleyemeyeceğim biçimde askıda .
   En güzelini yaptım . Duşa girdim , açtım suyu . Su üzerimde fütursuzca akarken,  ben de içimdekileri akıttım suya . Suyun sesine verdim hıçkırıklarımı . Su duydu sadece ...   
TırTıl 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder