6 Mart 2012 Salı

Dün Gece 5 Dakikalığına Kendimi Öldürdüm !

   Dün gece 5 dakikalığına kendimi öldürdüm . Yaktım bir sigara , dudaklarıma değdirmeden elimde tuttum tuttum tuttum . Sağ elimi şakağıma dayadım , bacaklarımı uzattım , baktım baktım baktım kendime , yerde yatan cansız halime . Ölürken insan , o saniye bütün hayatı film şeridi gibi geçermiş gözünden , filmi koydum bir güzel izledim kendimi . Başrolde ben , figüranları da serpiştirdim araya , biri girdi biri çıktı sahneden sırayla .
  Önce kendimi doğurdum bir güzel . Bir bağırtı bir bebek ağlamasıyla merhaba dedirttim dünyaya . Beğendim kendimi , güzelmiş bebek halim . Sonra hafif bir inceledim bebek halimle annemi babamı , onları da beğendim , sevdiler beni yaşasın . Annem , sanki sadece beni doğurmamış , bütün dünyayı o doğurmuş gibi ...Bir gurur bir gurur ve nasıl da güzel ... Babam , sanki biraz hüzün var da bulutları benimle dağıtıyormuş gibi , ben de O ' na iyi gelmişim sanki . O dakika anladım , konuşmadan anlaşabileceğiz babamla , bana benziyor biraz da , giz var gizem var , mana var bakışlarında .
    Büyüttüm kendimi ilerleyen her saniyede sonra . Kocaman bir kız çıkardım bebek halimden . Bazen çok sustu , bazen çok söyledi , bazen de susarken söyledi . Güzel de bir kadın yaptım kendimi , öyle bakışı boş güzel kadınlardan hiç değildi . Hoş bir gülüş ekledim yüzüne ve hiç eksiltmedim bu gülüşü , öldürene kadar ...
   Önüne ne konursa , başına ne gelirse yaşattım yine aynı sırayla ve saygısızca bozmadan hayatının düzenini . Bir yerde müdahale etmek istedim '' Öyle yapmasaydı keşke '' dedim içimden ama o öyle yaptı ve bunu saygıyla karşıladım , ne de olsa kendi hayatıydı . Ama yapmak istedim , o bir yeri değiştirmek istedim kendimce , hakkım olmadan . Madem o öyle uygun görmüştü , geçip gideyim bu sahneden dedim ben de , ve sırasıyla diğer figüranları filme aldım , işi bitenlere teşekkür edip yolladım evlerine , kalanlara tebessüm etmeyi sürdürerek . İyi ki hayatımda varlar duygusunu yaşasınlar istedim tebessümümle , anladılar mı ki ?
     Sonra  bir deneme yapmak istedim . Hayatlarına dokunduğum herkesi ayağa kaldırdım ve sordum ;
  - Hayatınızda ben hiç olmasaydım , hiç dokunmasaydık birbirimize , düşünün bir bakalım ne eksilirdi kendi hayatlarınızdan ?
     Bazıları '' büyük bir boşluk '' dedi , bazıları '' tatsız bir hayat '' olduğunu söyledi , bazıları utandı cevap vermedi , ama ben anladım ...
    Yaşlandırmadan , güzel haliyle öldürdüm sonra ve sordum kendime ;
- Nasılsın ?
 Gülümsedi bana yine her zaman yaptığı gibi ...
 Biliyorsun ya , neden soruyorsun ? dedi , gülümsetti beni .
 ....
       Elimdeki sigarayı söndürdüm , sağ elimi şakağımdan çektim , kalktım . Ve dedim ki kendime ;
sjdeuwjnvf  lşdfndyı ğpdwoıe9 klwkeow wewıe *zjeyeopd ...
    Ve bunu uygulamaya karar verdim . Bakalım artık ... :)

8 yorum:

  1. Yazı tweetlenmişti tesadüfen gördüm okudum . TırTıl sen bir yazarsan çık ortaya , kitabın varsa söyle alalım nolur gizlenme . Seninsevgin sen bazı yazılara yorum yazma nolur :)

    YanıtlaSil
  2. Alemsınız yahu:=)

    adsız kardes bole yoruma can kurban sevdim seni bi ara bana da uğra kardeş:)

    wwww.kelebekgunlugum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bir daha böyle bir yazı yazmayacağım :( Bugün gerçekten ölüyordum ! Düştüm ... Kalkmak ,yaşamak istedim :(( Herkese , hemşiresine doktoruna , hepsine yalvardım . Hastaneye giderken yolda , bu yoldan geri gelemeyeceğim biliyorum der gibi baktım baktım baktım . Ama geldim ... Düşüncelerimden korkuyorum , neden böyle bir yazı yazdığımı bilmemekle birlikte , kararım olsun ki bu tehlikeli bir şey ve ben bunu bir kez daha yapmayacağım :(

    YanıtlaSil
  4. Atayaaaaa nasıl oldun ?
    merak ediyorum ses ver...
    gecmişler olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bu koza halim değil ki :)) Hiç istemediğim bir kaza geçirdim , su damlalarını görmeden kaydım mutfakta ve hiç bir noktadan dayanak alamadan süratle yüzüm yere yapıştı . Bomba patladı beynimde :(( anlaşıldı ki elmacık kemiğim kırılmış sağ yanağımda , kötüyüm ama düzelip aranıza dönmek ben de istiyorum . Hepinizi seviyorum .Yazı beklemeseniz de sadece beni bekleseniz olmaz mı :(((

    YanıtlaSil
  6. saka bu, olamaz!

    YanıtlaSil
  7. Ataya büyük geçmiş olsun..
    Telefonun olsaydı arıycaktım seni o derce merak ettim...
    Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim ... İyiyim Kelebekciim , dün gece ruyamda , sen bu konuda bişey yazmışsın gördüm , ben yokmuşum sanıyor ve anlatıyordun gibi ... Yazdım işte detayı gamyun meydanımıza :) Geçti gitti şükür ediyorum ... Öpüyorum seni ... Ve tüm sevenlerimi ...

    YanıtlaSil