5 Mart 2012 Pazartesi

Mutluluk Kurtlarım



 Bir kahkaha desibelinde boğmuyorlar mı insanı , deli oluyorum . Ne zaman gülsem , ne zaman içten kahkahalar atsam üst üste  , hemen  mutluluk kesiciler devreye giriyor !
- Günaydın , ne güzel kar yağıyor di mi ? :))
- Ne güzeli ya donuyorum ! 
:(((
--------
- Elbisen çok yakışmış , çok güzel görünüyorsun bugün :)
- Ne güzeli ya , sabahtan beri sinir oluyorum , berbatım aksine  ( Sanki daha güzel de , bu idare eden hali )
:(((
--------
- Çay çok güzel , sen de istersen hemen getireyim :)
- Çay düşünecek halim mi var , şu işlerin tamamını bugün bitiricem ! 
:(((
---------
- Film çok güzeldi değil mi , çok güldüm ben :)
- Hıı , kahkahalar attın durdun , ben izleyemedim bile evde yemek yok !
:((
   Ben de önüme gelene gülmüyorum sonuçta , ne olursa olsun Polyannacılık oynayanlardan da değilim . Ama küçük olayları hiç olmazsa abartmıyorum onlar gibi. Benim onlarım gibi yani . Çevremde yaşıyorlar onlar . Mutlu  olmak kötü bir şeymiş gibi davranan insanlardan söz ediyorum evet ! Bir de üstüne üstlük etkileniyorum , ve işte o zaman kendime kızıyorum . Niye ? Niye uzak kalmıyorsun onlardan diye !
     Kahve içiyoruz , şen şakrak anlatıyorum , gülüyoruz karşılıklı . Pat , anında ortaya bir laf ;
- Ayy çok güldük yaa , ağılıcaz biz :)
- Niyee , niye niyeee :(
     Taksideyiz , gülüşe konuşa gidiyoruz , şoförle göz göze geliyorum mesela o an .
Fısıldıyorum kıza ;
- Adam zor tutuyor kendini he , dinliyor bizi '' :))
- Ayy , susalım , bizi kötü kadın sanacak !
- Ama niyee , niyee , biz kötü değiliz ki :((
- Yok be , hafif kadınlardan işte !
- Ayh delirdin mi sen , nasıl da o kanıya uçtun gittin ulaştın vardın :((
- Susalım en iyisi , ciddiyim ben , neler oluyor kızım !  Susuyorum tabii , ya adam bizi kaçırırsa !
......................................................
:(((((
       İçime kurt düşürmekte üstlerine yok işte anlayın ya ...  Mutluluk zamanlarımın meyva kurdu onlar , tatlı bir meyvayı yerken tam , ısırdığında başını uzatan kurt gibiler . Hiç birini sevmiyorum onların hem , inşallah okurlar da bir daha yapmazlar bana ! Heyy , sen , sen de öyleysen eğer , uzak dur benden olur mu !
                                                                                                 gizlikoza :)


       

1 yorum: