29 Şubat 2012 Çarşamba

NEY

     NEY ,
Sana yazıyorum bugün ...
 Aramızda kalsın ama , en çok sen etkiliyorsun beni . Binlerce ses arasında bile seni uzaktan duymam yetiyor bana , bırakıp her şeyi , herkesi , sadece seni dinleyebiliyorum biliyor musun . Ve kimse de anlamıyor bunu , seni çok sevdiğimi . Söylersem sanki büyümüz bozulacak , onlar da sevecek seni sanıyorum , ya severlerse ? İstemiyorum bunu ben … Yalnız kalamayız o zaman işte , korkuyorum . Bir Ney dinlesek diyecekler , yanlarında ben,  öyle kalakalacak , bir şey diyemeyecek ve belki de ellerinde birer kadeh bir şey olacak , şerefe diyecekler diye korkuyorum … Hayır ! Bu öyle dinlenmez ki ! Gidin siz , başka şey dinleyin …
     Anlat bana NEY , konuş benimle . Nasıl bu denli içten çıkıyor o sesler senden , hafif incecik bir kamışken mi kestiler seni söyler misin ?
     Ağlamak değil bende yarattığın duygu , çok daha ötesi var bunun . Huzur karışmış hüzün desem , hayır , tam bu da değil aslında … Anlatabilmeni ne çok isterdim biliyor musun ? Efsanelerin var hani , kesildiğin sazlıklara duyduğun özlemmiş ,  hasretinmiş senin bu , ana vatanına , öyle mi Ney?
  Kesip delik deşik ettikleri bedeninin haykırışı mı içimi yakan sesin ?  Bir ilahi aşkına mı uzanmak istiyorsun yoksa her dokunuşlarında sana ? 
     Anladım ben , sen de sevmiyorsun duygularını anlatmayı . Dinlesinler ,duysunlar ama çok da bilmesinler istiyorsun seni . Olur ya bir gün istersin , anlatmak gelir içinden , bana anlat olur mu , kimselere söylemem söz    Ney …
   Dinle ;
http://www.youtube.com/watch?v=mody7Mxl4BU&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder