27 Şubat 2012 Pazartesi

Yaşasın Yalan Söyledim

       Evet , söyledim ne var . Hem öğrendim ki yalan söylemeyi , hiç zor değilmiş bir de , öğrendim . Canımın çekmediği , içimin istemediği şeyleri  yapmamayı da yeni öğrendim ben . Yok , her şeyi geç öğrenmem , ilk anlatılışta , ilk kelimede anlarım daha konunun nereye gideceğini , akıllıyımdır . Da , yalan zordu biraz . İlk başta yapamayacağımı sandım , bi korktum , ya anlarlarsa ?
     Anlamadılar ... Yaşasın !!! Nay nana nana naay ,  bi daha denicem hem , bu da olursa tamamdır :))
Sabah uyandığımda ( o gün ) hiç keyfim yoktu , hani mıyır mıyır ev kedisi gibi sağa sola uzanayım , ayaklarımı uzatayım , kendimi esneteyim , içim çeksin kitap okuyayım , çekmesin uyuyayım günlerinden bir gün işte . Hane neşeli , ne yapsalar , nereye gitseler derdindeler . Hadi TırTılmışşş , kalkıp gidilsinmiş oraya buraya ! Uff , nasıl reddetsem de bana dokunmasalar . Hem kırılmasınlar istiyorum,  hem de gitmemek . E ikisi aynı eylemde buluşmuyor ... Derken , içimde bir heyecan '' söyle hadi , söyle bak , bir dene nasıl rahatlayacaksın , hem bir kerecikten bir şey olmaz ki '' dedi bir ses .
Dedim ;
 - Hasta oluyorum galiba , bir kırıklık var üstümde , gelmesem ben ?
- Aaaa , sen böyle yapmazdın , hadi ya , açılırsın bak , iyi gelir belki .
- Yok , içim titriyor , daha kötü olmayayım , ben gelmicem , hayır .
     Bir hayır deyişim var ki , tek kelime edemedi kimse , bir de söylerken azıcık gözlerimi kıstım , omuzlarımı çektim , ellerimi böööyle kavuşturdum , sanki bir ısrar hamlesi yaparlarsa  düşüverecekmişim gibi yere :)))  Yuttular vallahi . Ohhh bee , gittiler hepsi , misss gibi yalnızlık kaldı bana , en temizinden . Tra lala la laaaa .
    Kapı kapanır kapanmaz kalktım , giyindim , iki de süs yanağıma gözüme , harika görünüyorum . Kahve yaptım kendime , müziği açtım sessizce , gözlerimi kapadım ...
    Dinledim , dinledim , dinledim ... Bir daha bir daha ... Ve '' Bize Kalan Nedir  ? '' dedim ...
Söylesene , nedir ? Dinle de söyle ama ...

  http://www.youtube.com/watch?v=Eqr2UbYT2GU&noredirect=1




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder